|

افتتاح ۱۲۷۵ طرح کشاورزی در استان اصفهان در دولت سیزدهم

افتتاح ۱۲۷۵ طرح کشاورزی در استان اصفهان در دولت سیزدهم

رییس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون یکهزار و ٢٧۵ طرح کشاورزی در این استان با اشتغالزایی مستقیم چهار هزار و ٣١٨ نفر به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش مملکت ما ، مهرداد مرادمند افزود: این طرح ها در طول ۲ سال گذشته با اعتبار بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال در مناطق مختلف استان اجرا شده است.

وی اضافه کرد: مهندسی آب و خاک بویژه سامانه‌های جدید آبیاری، بازسازی قنات‌ها، احداث کانال، توسعه کشت گلخانه ای و تامین ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی از جمله طرح های افتتاح شده در این مدت است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان تصریح کرد: گسترش کشت گیاهان دارویی، حمایت از تعاونی ها، طرح های مرتبط با دام و طیور، پرورش ماهی و آبزیان، کشت و کار و زراعت و باغبانی بخش دیگری از این طرح‌ها را شامل می‌شود.

مرادمند خاطرنشان کرد: از آنجایی که بخش کشاورزی یکی از پایه های اصلی اقتصاد کشور محسوب می شود و نقش مهمی در تولید و اشتغالزایی ایفا می کند، دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به توسعه کمی و کیفی آن دارد.

وی با اشاره به اینکه برای طرح‌های متعدد دیگری نیز در استان برنامه‌ریزی شده است، اضافه کرد: در صورت تامین و تخصیص اعتبار مورد نیاز قادر خواهیم بود با افتتاح آنها تولید کمی و کیفی در صنعت کشاورزی را ارتقا دهیم و زمینه اشتغال زایی را نیز فراهم کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار