|

۷۳ درصد مطالبات گندمکاران استان زنجان پرداخت شده است

۷۳ درصد مطالبات گندمکاران استان زنجان پرداخت شده است

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: چهار هزار و ۵۴۴ میلیارد تومان از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزانی که محصول تولیدی خود را تا هفتم شهریور ماه امسال تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت شد.

به گزارش مملکت ما ، ولی الله زمانی افزود: این میزان پرداختی به عنوان بخش اعظمی از بهای خرید تضمینی از طریق بانک عامل(کشاورزی) به گندمکاران استان پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه مبالغ پرداخت شده حدود ۷۳ درصد از مطالبات گندمکاران است، اظهار داشت: مبلغ یک هزار و ۷۹۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران نیز در روزهای آتی به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

زمانی یادآورشد: ۴۳۳ هزار تن گندم کشاورزان که در سال زراعی ۱۴۰۲ برداشت کرده‌اند از طریق ۴۱ مرکز فعال ملکی و خصوصی در استان خریداری شده است.

وی تصریح کرد: ۶۶ هزار و ۸۴۷ محموله گندم از ۲۶ هزارو ۷۹۷ گندمکار خریداری و در سلیوهای ملکی و بخش خصوصی، جهت برنامه‌ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.
زمانی ادامه داد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سالجاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم ۱۵ هزارتومان تعیین شده است.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار