|

عرضه میوه شب یلدا در ۶۰ غرفه عرضه مستقیم در مشهد

عرضه میوه شب یلدا در ۶۰ غرفه عرضه مستقیم در مشهد

رییس جهاد کشاورزی مشهد گفت: ۶۰ غرفه‌ عرضه مستقیم میوه به قیمت و کیفیت تأیید شده ویژه شب یلدا با تصویب ستاد تنظیم بازار استان خراسان رضوی در سطح این شهرستان راه‌اندازی شد.

به گزارش مملکت ما ، علی اکبر قارزی افزود: طرح عرضه مستقیم میوه در مشهد جهت ثبات بازار میوه در حال اجرا است که چهار نوع میوه شامل انار، سیب، پرتقال و هندوانه در غرفه های مذکور ارائه می شود.

وی اضافه داد: با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا هر ساله مردم دغدغه خرید میوه را دارند که در همین راستا طی این ایام عرضه گسترده میوه و تشدید نظارت بر بازار انجام می‌شود تا بازار میوه در شب یلدا نوسان قیمت و یا کمبود نداشته باشد.

رییس جهاد کشاوزی خراسان رضوی بیان کرد: این اقلام با قیمت میدان بار و با محوریت ساماندهی قیمت میوه در ایام یلدایی عرضه می‌گردد.

وی با بیان اینکه این طرح تحت نظارت مستقیم ستاد تنظیم بازار مشهد است، افزود: عرضه میوه یلدایی با همراهی اعضای ستاد تنظیم بازار و همکاری اتحادیه بارفروشان اجرا می‌شود.

قارزی اظهار کرد: هرساله تثبیت قیمت و حفظ آرامش بازار و صیانت از حقوق کشاورزان و مصرف کنندگان از مهمترین اهداف جهاد کشاورزی همزمان با نزدیک شدن به بلند ترین شب سال است.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار