|

تخصیص ۳۱۰ تن برنج و شکر وارداتی برای استان قزوین

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین از تخصیص ۳۱۰ تن برنج و شکر وارداتی برای توزیع در بازار این استان خبر داد.

به گزارش مملکت ما ، جمشید زمانی با بیان این مطلب افزود: کالاهای اساسی یاد شده به تفکیک شامل ۱۶۰ تن برنج وارداتی و ۱۵۰ تن شکر به نرخ تنظیم بازار است که در طول بهمن ماه جاری توزیع می شود.

وی با بیان اینکه برنج و شکر از سوی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان تخصیص داده شده است، تصریح کرد: ۲ نوع برنج وارداتی شامل هندی به ازای هر کیلوگرم ۳۵۰ هزار ریال و پاکستانی هر کیلوگرم ۳۸۰ هزار ریال برای مصرف کننده تعیین شده است.

به گفته وی، شکرهای وارداتی نیز در بسته های یک کیلوگرمی با قیمت ۳۴۰ هزار ریال و به صورت فله‌ای برای هر کیلوگرم ۲۸۰ هزار ریال نرخ گذاری شده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: میزان برنج و شکر براساس درصد جمعیت در شهرستان‌های تابعه استان قزوین اختصاص داده شده که مباشران باید آن را از طریق اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان و در قالب تعاونی های مصرف، فروشگاه‌های زنجیره ای، اصناف َمنتخب و بازارچه های شهرداری توزیع کنند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: شکر و برنج تنظیم بازار علاوه بر تامین نیاز مصرف کنندگان به تعادل بخشی در بازار و ثبات در قیمت‌ها نیز کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار