|

افتتاح ۶۵ پروژه کشاورزی در استان کردستان

افتتاح ۶۵ پروژه کشاورزی در استان کردستان

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان از افتتاح ۶۵ پروژه در این حوزه با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش مملکت ما ، پیمان اسکندری اظهار کرد: زندگی و معیشت بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان کردستان به صورت مستقیم و غیرمستقیم به بخش کشاورزی مرتبط است.

وی عنوان کرد: در این راستا سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه آن با بهره‌مندی از نیروهای توانمند و متخصص به خدمت‌رسانی به مردم استان مشغول هستند.

رئیس جهاد کشاورزی استان کردستان افزود: امسال هم مانند سنوات گذشته و همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد افتتاح ده‌ها پروژه در حوزه کشاورزی و صنایع وابسته به آن هستیم.

اسکندری بیان کرد: در ایام مبارک دهه فجر امسال شاهد افتتاح ۶۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال در سطح استان خواهیم بود.

اشتغال‌زایی حدود ۴ هزار نفر در کردستان

وی افزود: در قالب این پروژه‌ها در مجموع برای یک هزار و ۴۸۱ نفر اشتغال‌زایی مستقیم و برای ۲ هزار و ۴۶۶ نفر اشتغال‌زایی غیر مستقیم ایجاد شده است.

رئیس جهاد کشاورزی استان کردستان تصریح کرد: پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال در بخش آب و خاک ۲۹ پروژه با اعتبار ۸۴۵ میلیارد ریال، در بخش صنایع کشاورزی ۱۵ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۶۹۶ میلیارد ریال، در بخش دام ۶ پروژه با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال است.

اسکندری عنوان کرد: همچنین در بخش باغبانی و گلخانه ۵ پروژه با اعتبار ۹۳ میلیارد ریال، در بخش شیلات و آبزی پروری ۴ پروژه با اعتبار ۱۷۳ میلیارد ریال، در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری ۴ پروژه با اعتبار ۲۷۷ میلیارد ریال دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

وی اذعان کرد: در بخش تعاون روستایی یک پروژه با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال و در بخش طیور هم یک پروژه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار