|

توزیع ۲۸۵ تن برنج برای مصارف هیئت‌های مذهبی در ماه محرم و صفر در استان زنجان

توزیع ۲۸۵ تن برنج برای مصارف هیئت‌های مذهبی در ماه محرم و صفر در استان زنجان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: با توجه به افزایش مصارف هیئت‌های مذهبی، ۲۸۵ تن برنج برای مصارف آنها در ماه محرم و صفر اختصاص پیدا کرد.

به گزارش مملکت ما، ولی‌الله زمانی در مورد تخصیص سهمیه تنظیم بازار اقلام و کالاهای ضروری ویژه محرم برای هیئت‌های مذهبی اظهار کرد: این کالاها شامل برنج، گوشت قرمز و شکر است.

وی افزود: این اقلام به هیئت‌های مذهبی با معرفی‌نامه سازمان تبلیغات و امور مساجد جهت اقامه عزای سید الشهدا (ع) عرضه می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به نحوه توزیع این محصولات بین هیئت‌های مذهبی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به منظور توزیع مناسب و بهینه این اقلام مقرر شده است، توزیع این کالاها با معرفی‌نامه امور مساجد و همچنین سازمان تبلیغات اسلامی در سطح شهر صورت می‌گیرد.

زمانی با اشاره به اینکه در سال‌جاری ۳۹۰ تن برنج و شکر برای مصرف شهروندان زنجانی بابت نذورات ماه محرم و صفر تخصیص پیدا کرده است، اضافه کرد: این کالاهای اساسی شامل برنج و شکر به مشتریان عمومی، عاملان توزیع (حقوقی و حقیقی)، هیئت‌های مذهبی و تکایا، مراکز خیریه، بهزیستی، تعاونی‌ها و فروشگاه‌های استان است.

وی تصریح کرد: در همین راستا ۱۰۵ تن شکر و ۲۸۵ تن برنج از انواع تایلندی هومالی و هندی «۱۱۲۱» برای مصرف نذورات ماه محرم و صفر از محل ذخایر استان، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت درِ انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان در حال توزیع است.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار