|

هفتمین جشنواره انگور ارومیه آغاز شد

هفتمین جشنواره انگور ارومیه آغاز شد

هفتمین جشنواره انگور ارومیه عصر سه‌شنبه با حضور مسئولین شهری در دهکده ساحلی چی‌چست آغاز شد.

به گزارش مملکت ما، با حضور مسئولین شهرداری و شورای شهر ارومیه و جمعی از شهروندان، هفتمین جشنواره انگور ارومیه در دهکده ساحلی چی‌چست آغاز شد.

جشنواره انگور که بعد از سال‌ها برگزار نشدن از سال گذشته دوباره با هدف گردشگری و ایجاد محیطی شاد و تفریح برای شهروندان و آشنایی جوانان با سنت ها و آیین‌ها از سر گرفته شده است.

شهروندان ارومیه لایق بهترین خدمات هستند

رئیس شورای شهر ارومیه، در افتتاحیه جشنواره گفت: ما در مدیریت شهری تمام تلاش و توان خود را به کار گرفته‌ایم تا پروژه‌های سازندگی را در سطح شهر اجرا کنیم و هدف اصلی ما رفاه و راحتی شهروندان است، شهروندان ارومیه لایق بهترین خدمات هستند که مدیریت شهری در تلاش است  تا خدمات متنوعی برای شهروندان ارائه دهد.

رئیس شورای شهر ارومیه ضمن تشکر ویژه از شهردار ارومیه و مجموعه شهرداری، همچنین روسای سازمان‌ها و مدیران مناطق، بر اهمیت حمایت عمومی تأکید کرد و گفت: ما به همراهی و حمایت مردم نیازمندیم و انتظار داریم که فرهنگ شهر ارومیه ما را در مسیر پیشرفت و توسعه یاری کند، ما بدون هیچ توقع و منتی وارد این عرصه شده‌ایم و تلاش داریم که نام شهرمان را در میان سایر شهرهای برجسته کشور مطرح کنیم.

وی هدف از برگزاری جشنواره انگور را  ایجاد فضای شاد در جامعه و احیای سنت های گذشته در بین شهروندان مخصوصا جوانان عنوان کرد و گفت:برگزاری جشنپاره های مختلف در شهر موجب رونق گردشگری خواهد شد.

مجموعه تفریحی فرهنگی بام ارومیه ایجاد می‌شود

شهردار ارومیه در ارائه گزارش عملکرد سال گذشته و برنامه‌های امسال شهرداری اعلام کرد: در سال گذشته توانستیم یک میلیون و ۶۴ هزار مترمکعب آسفالت در سطح شهر ارومیه اجرا کنیم، امسال نیز با هدف‌گذاری دقیق، تلاش داریم تا یک میلیون مترمکعب آسفالت را تا پایان سال به شهروندان تقدیم کنیم.

وی در ادامه به پروژه‌های شاخص شهرداری اشاره کرد و افزود: یکی از پروژه‌های مهم و فاخر که هم‌اکنون در حال تجهیز کارگاه و شروع مراحل اجرایی و پروژه بام ارومیه است این پروژه به‌عنوان یکی از نمادهای توسعه عمرانی و گردشگری شهر، تحولی بزرگ در زیرساخت‌های تفریحی و فرهنگی ارومیه ایجاد خواهد کرد.

این جشنواره از ۲۷ شهریور تا ۲ مهرماه در دهکده چی چست برای بازدید شهروندان دایر است.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار