|

توزیع ۱۲ هزار کود بین کارگزاران استان کرمان

توزیع ۱۲ هزار کود بین کارگزاران استان کرمان

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کرمان گفت: ۱۲ هزار و ۵۶۵ تن انواع کود کشاورزی، طی ۶ ماهه ابتدای امسال بین کارگزاران استان کرمان در ۱۶ شهرستان توزیع شد.

به گزارش مملکت ما، محمدمحسن قاسمی با اشاره به توزیع ۱۲ هزار و ۵۶۵  تن انواع کود کشاورزی، طی ۶ ماهه ابتدای امسال بین کارگزاران استان کرمان در ۱۶ شهرستان، گفت: کود‌های یارانه ای، شامل :کود ازته، فسفاته و پتاسه بوده که برای کشاورزان تنها با درخواست صدور حواله الکترونیک و براساس سطح و نوع محصول ثبت شده در سامانه پهنه بندی توزیع شده است.

وی افزود: با ذخیره سازی کود در انبار‌های تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمان و همچنین تخصیص‌های کود به استان از مبادی و پتروشیمی ها، کود مورد نیاز کشاورزان استان، در ۶ ماهه دوم سال نیز به موقع تامین می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه این کود‌ها براساس حواله الکترونیکی به کشاورزان داده می‌شود بیان کرد: مجوز صدور حواله الکترونیک، پس از صحت‌سنجی و شناسایی مالکیت شماره همراه کشاورز براساس کد ملی انجام و سپس کود‌های توزیعی بین کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی با هدف ارتقای تولید محصولات زراعی و باغی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات