|

اعلام قیمت مصوب جدید ۶ محصول لبنی تنظیم بازاری

اعلام قیمت مصوب جدید ۶ محصول لبنی تنظیم بازاری

قیمت مصوب جدید ۶ محصول لبنی تنظیم بازاری توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام شد.

به گزارش مملکت ما، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان قیمت مصوب شش محصول  لبنی شامل شیر کم چرب یک لیتری بطری را ۲۸ هزار تومان، شیر یک لیتری کم چرب بطری با ویتامین د۳، ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان، شیر  کم چرب ۹۰۰ گرمی کیسه‌ای ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان، شیر کم چرب کیسه ای ۸۰۰ گرمی با ویتامین د۳، ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان، پنیر یو اف نسبتا چرب ۴۰۰ گرمی ۵۶ هزار تومان و ماست دبه ۲ و نیم کیلوگرمی کم چرب ۷۷ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت گذاری کرده است.

این قیمت‌ها بر اساس نرخ شیر خام هر کیلوگرم ۱۸ هزار تومان تعیین شده است.

63214545

همچنین محمدحسین مولاخواه - مدیرکل بازرسی اقلام مصرفی سازمان حمایت - در گفت‌وگو با صدا و سیما گفت: قیمت اقلام لبنی تنظیم بازاری با تایید ستاد تنظیم بازار صبح امروز اعلام و در سامانه ۱۲۴ بارگذاری شد.

وی گفت: تغییرات قیمتی این اقلام بین ۱۵ تا ۳۰ درصد متفاوت است و تغییرات قیمتی سایر اقلام لبنی نیز باید در همین بازه باشد.

مولاخواه افزود: تولیدکنندگان مکلف به تولید اقلام تنظیم بازاری به مقدار نیاز بازار هستند و شرط تغییر قیمت اقلام دیگر برای شرکت‌ها تولید این اقلام است.

مدیرکل بازرسی اقلام مصرفی سازمان حمایت با اشاره به افزایش قیمتی بیش از ۳۰ درصدی کره و خامه هم تاکید کرد: این قیمت‌ها توسط سازمان حمایت در دست بررسی است و با کنترل صادرات و تعیین قیمت برای چربی قیمت کره و خامه نیز به تعادل خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار