|

پیشرفت ۱۰۰ درصدی شهرستان خاش در ثبت آمار سامانه رصد اشتغال

پیشرفت ۱۰۰ درصدی شهرستان خاش در ثبت آمار سامانه رصد اشتغال

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاش، گفت: تعهد ایجاد اشتغال در خاش ۱۰۰ درصد شد.

به گزارش مملکت ما ، هوشنگ ریگی در حاشیه دیدار با مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خاش، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود: سهم شهرستان خاش در سال جاری ایجاد شغل برای هزار و ۵۵۵ نفر بوده و تا این لحظه هزار و ۵۶۳ ثبتی داشته‌ایم که بالای ۱۰۰ درصد پیشرفت ثبت آمار در سامانه رصد اشتغال را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: سهم کمیته امداد امام خمینی (ره) خاش نیز ایجاد شغل برای ۶۳۷ نفر بوده که این ارگان تاکنون ۱۰۰ درصد به تعهدات خود عمل کرده است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه در ۱۱ اسفندماه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوره ششم خبرگان رهبری را در پیش داریم و رئیس جمهور نیز خواهان عمل به تعهدات حوزه اشتغال استان‌ها بوده، بر همین اساس استاندار سیستان و بلوچستان به تمام دستگاه‌های استان مهلت داده‌اند، تا ۱۵ بهمن ماه آمار خود را در سامانه رصد اشتغال ثبت کنند و از ۱۶ بهمن این سامانه غیرفعال و از دسترس خارج خواهد شد.

وی گفت: دولت متعهد شده سالیانه یک میلیون شغل ایجاد و یک میلیون مسکن بسازد، بنابراین با عزمی جدی این موضوع را دنبال می‌کند، بنابراین مدیران ادارات و نهادها باید از فرصت در اختیار نهایت بهره را ببرند تا بتوانند در تحقق وعده‌های دولت سهیم باشند.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار