|

۳۵۶ واحد تولیدی در آذربایجان‌غربی، آلاینده هستند

۳۵۶ واحد تولیدی در آذربایجان‌غربی، آلاینده هستند

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی گفت: ۳۵۶ واحد تولیدی استان آلاینده اند و اخطار‌های لازم را دریافت کردند.

به گزارش مملکت ما ، سعید شهند مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی در حاشیه میز خدمت در مصلای امام خمینی ره در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۳۵۶ واحد تولیدی در آذربایجان غربی به عنوان آلاینده شناخته شده اند و اخطار‌های لازم برای تغییرات شرایط آلودگی را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از این واحد‌ها در شهرک‌های صنعتی استان استقرار یافته اند ادامه داد: این واحد‌ها در حوزه آب و خاک شناسایی شده اند که نیاز به تغییرات در چرخه تولید و جلوگیری از آلایندگی هوا دارند.

شهند از صدور بیش از یک هزار ۲۰۰ اخطاریه به واحد‌های آلاینده در استان خبر داد و گفت: امسال ۱۲ واحد تولید آلاینده به علت بی توجهی به اخطار‌های حفاظت محیط زیست به مراجع قضایی معرفی شده اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان‌غربی بررسی و پایش کیفیت هوای شهر‌های استان را از اولویت‌های مهم کاری این اداره کل اعلام و اضافه کرد: اولین ایستگاه کیفی سنجی هوای شهرستان خوی که مشکلات فنی دارد در مرحله تعمیرات و تجهیز است و به زودی برای بررسی بهتر و بیشتر آلودگی هوا ایجاد دومین ایستگاه کیفی سنجی هوای این شهرستان خوی نیز در دستور کار قرار گرفته است .

در میز خدمت حفاظت محیط زیست استان آذربایجان‌غربی که با حضور مدیر کل و جمعی از معاونانش در مصلای امام خمینی خوی برگزار شد به مشکلات بیش از ۲۰ نفر از مراجعه کنندگان در حوزه محیط زیست خدمات ارائه شد.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار