|

افتتاح ۱۴ طرح عمرانی در استان مازندران

افتتاح ۱۴ طرح عمرانی در استان مازندران

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۱۴ طرح عمرانی در بخش مسکن، آب و خاک و همچنین بهداشت و درمان در ساری مرکز مازندران افتتاح و بهره برداری شد.

به گزارش مملکت ما ، محمدعلی نوبخت فرماندار ساری روز پنجشنبه در آیین افتتاح در سخنانی گفت که برای اجرا و تکمیل این طرح ها در مجموع ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.

نوبخت اظهار داشت: در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، هفت طرح تجمیعی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با صرف ۹۰ میلیارد ریال اعتبار در روستای فیروزکنده علیا بخش رودپی جنوبی از توابع این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: در طی ۲ سال گذشته از عمر فعالیت دولت مردمی سیزدهم، با صرف یکهزار میلیارد ریال اعتبار، ۱۱۰ کیلومتر از راه های ۱۰۰ روستای شهرستان ساری آسفالته شده است.

فرماندار ساری، ۶ طرح تجمیعی در حوزه آب و خاک با صرف ۱۷۵ میلیارد ریال اعتبار در فرح آباد بخش رودپی شمالی از توابع این شهرستان را از دیگر طرح های افتتاح شده در دهه فجر امسال عنوان کرد و افزود: مرمت و بهسازی آببندان فرح آباد با ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار با هدف رفع مشکل خروج آب از آبندان به وسیله بهسازی سازه خروجی انجام شده است.

نوبخت گفت که لایروبی، بهسازی و مرمت آببندان ها نقش اساسی در زمان کم آبی دارد و به عنوان منبع ذخیره آب برای شالیکاران شهرستان در فصل زراعی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

فرماندار ساری، مرمت و بهسازی آببندان روستای سیدمحله به ارزش ۱۶ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار، سامانه نوین آبیاری کم فشار(انتقال آب) روستای حمیدآباد به ارزش ۳۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار، سامانه نوین آبیاری کم فشار(انتقال آب) روستای عباسعلی کش به ارزش ۷۶ میلیارد ریال، احداث و تجهیز ایستگاه پمپاژ آببندان روستای پنبه چوله به ارزش پنج میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال اعتبار و مرمت و بهسازی آببندان مرزرود به ارزش ۳۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار را از دیگر طرح های افتتاحی ذکرکرد.

نوبخت همچنین ساختمان اورژانس ۱۱۵ آهی دشت شهر ساری در ۲ طبقه و ۲۰۰ مترمع زیربنا با صرف ۶۰ میلیارد ریال اعتبار را از دیگر طرح هایی عنوان کرد که در هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در ساری افتتاح و بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه هدف جمهوری اسلامی رساندن انسان به تکامل در تمامی شئونات مذهبی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است گفت: باید از ظرفیت های ملی و موهبت های الهی در جهت منافع و خیر عمومی استفاده کنیم.

این مقام مسئول با عنوان اینکه دولت مردمی سیزدهم به دنبال بررسی میدانی مشکلات و تصمیم گیری در جهت تغییر، تحول و آبادانی به نفع مردم و ریل گذاریِ اصلِ ماندگارِ عمل جهادی و خدمت بی وقفه است، گفت: تداوم خدمت بی منتِ با الگوی اقدامات جهادی در دولت مردمی سیزدهم سرلوحه کارهاست.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار