|

خرید ۸۵ درصد جمعیت استان مرکزی در طرح فجرانه

خرید 85 درصد جمعیت استان مرکزی در طرح فجرانه

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: در طرح فجرانه کالابرگ، ۸۵ درصد مردم استان مرکزی خرید خود را انجام داده اند.

به گزارش مملکت ما ، محمدرضا گودرزی چهارشنبه ۱۶ اسفند در نشست خبری ستاد کالابرگ الکترونیک استان اظهار کرد: طرح کالابرگ فجرانه در راستای حمایت دولت سیزدهم از سفره مردم و به منظور جبران اختلاف قیمت ایجاد شده در ۱۱ قلم کالای اساسی تعیین شده از سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲ است.

وی افزود: ۸۵ درصد از مشمولان کالابرگ فجرانه استان، خرید خود را در مرحله اول انجام داده‌اند و آخرین مهلت خرید برای این مرحله تا ساعت ۲۴ امشب ( چهارشنبه) است.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری مرکزی تصریح کرد : هفت دهک اول یارانه‌بگیر مشمول طرح کالابرگ فجرانه هستند و به ازای هر نفر، ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال در حساب سرپرست خانوارها اعتبار شارژ می‌شود.

گودرزی ادامه داد: این طرح به مدت سه ماه لحاظ شده که مرحله اول آن از ۱۷ بهمن‌ماه امسال آغاز شده و تا ساعت ۲۴ امروز ۱۶ اسفندماه ادامه دارد و همچنین مرحله دوم از ۱۸ اسفندماه جاری و مرحله سوم از ۱۸ فروردین‌ماه آغاز خواهد شد. شارژ مرحله دوم فجرانه از ۱۸ اسفندماه جاری است اما چند روز به طول می‌انجامد و مردم در روزهای اول مراجعه نکنند.

گودرزی بیان کرد: سه هزار و ۱۵۱ فروشگاه و واحد صنفی به این طرح متصل هستند.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری مرکزی اضافه کرد: مردم می‌توانند از وضعیت شارژ کارت‌های خود از طریق نصب اپلیکیشن شما یا با کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰*، مطلع شوند.

گودرزی اضافه کرد: دولت سیزدهم در بحث اقتصادی چند طرح مهم را آغاز کرده که بر ۲ طرح مهیا یا مدیریت هوشمند آرد و نان و کالابرگ الکترونیکی، تاکید ویژه دارد.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار