|

اجرای طرح هادی ۱۵۶ روستای استان آذربایجان‌شرقی

اجرای طرح هادی ۱۵۶ روستای استان آذربایجان‌شرقی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: در سال مالی ۱۴۰۱ یعنی از تیرماه ۱۴۰۱ تا شهریور ۱۴۰۲ طرح هادی ۱۵۶ روستای استان توسط بنیاد مسکن اجرا شد.

به گزارش مملک ما ، حجت اله سروری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تبریز با اشاره به اینکه ۱۳۱ مورد از این ۱۵۶ طرح هادی روستایی از محل اعتبارات استانی اجرا شده است افزود: برای این طرح‌ها ۷۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی از اجرای ۲۵ طرح هادی روستایی هم از محل اعتبارات ملی خبرداد و گفت: از این محل هم ۴۱ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته و سرجمع از محل اعتبارات ملی و استانی برای ۱۵۶ طرح هادی روستایی استان ۱۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی همچنین از هزینه کرد ۱۹۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات قیر رایگان در روستاهای استان سخن راند و افزود: با این میزان اعتبار در ۴۳۱ روستای آذربایجان شرقی آسفالت ریخته شد.

سروری خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی روستای هلان صفرعلی شهرستان هوراند را به دلیل قرار گرفتن در مخزن سد عمارت به طور کامل جا به جا و برای اجرای این طرح ۱۷ میلیارد تومان هزینه کرد.

وی افزود: در سال مالی گذشته سه طرح نیز در روستاهای فاقد دهیاری با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان در سطح استان اجرا کردیم.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار