|

افتتاح ۱۳ پروژه عمرانی در رباط کریم

افتتاح ۱۳ پروژه عمرانی در رباط کریم

فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: به همت فرمانداری و شهرداری رباط کریم ۱۳ پروژه عمرانی در طول اسفند ماه ۱۴۰۲ در شهرستان رباط کریم افتتاح شد.

به گزارش مملکت ما ، امید احمدی در این خصوص اظهار کرد: این پروژه ها در حوزه‌های مختلف حمل و نقل و بهبود عبور و مرور شهری، خدماتی و ورزشی با اعتباری بالغ بر ۳۲۱ میلیارد تومان در طول اسفند ماه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح گردید. همچنین با افتتاح ۷ پروژه از این پروژه های عمرانی، شاهد کاهش چشمگیر نقاط حادثه خیز و ترافیک خواهیم بود.
وی در ادامه تصریح کرد: مهمترین پروژه، افتتاح جاده شهدای ارتش است که با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان توسط فرمانداری از محل ارزش افزوده برای رفاه حال مردم شهرستان رباط کریم انجام شد. این محور یکی از محورهای پر تردد برای پادگان های نظامی مستقر در منطقه ، روستاهای مجاور و عبور و مرور شهروندان به شهرستان شهریار و ملارد بود که با احداث ۲.۵ کیلومتر اولیه آن از تصادفات سنگینی که در این جاده رخ می‌داد جلوگیری شده و در فازهای بعدی با تعریف میدان و رمپ های آن به طور کامل افتتاح خواهدشد.
احمدی با اشاره به افتتاح روشنایی محور وهن آباد بیان کرد: محور وهن آباد یک جاده ترانزیتی و منشعب است که روزانه نزدیک به ۵۰۰۰ تردد در این محور اتفاق می‌افتد که یکی از محورهای حادثه خیز شهری به شمار می‌آید. تامین اعتبار این پروژه بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیاری انجام شد و به بهره برداری رسید.
احمدی فرماندار شهرستان رباط کریم از افتتاح پروژه جاده سپیدار با اعتبار ۱۰ میلیاردی که از معابر اصلی این منطقه محسوب می‌شود در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اتفاقات خوبی در شهرستان رقم می‌خورد که خدمات رسانی به مردم را بهتر و موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات