|

نسخه جدید پیکاپ شرکت کیا عرضه می‌شود

نسخه جدید پیکاپ شرکت کیا عرضه می‌شود

نسخه جدید پیکاپ شرکت کیا عرضه می‌شود.

به گزارش مملکت ما، برخلاف تصور بسیاری تاسمان اولین پیکاپ کیا نیست چرا که از سال ۱۹۸۰ این‌ کمپانی یک پیکاپ بی حاشیه و کاربردی واقعی با نام Bongo را در خط تولید داشته است.

اما بتازگی کیاموتورز این وانت قدیمی را یک بروزرسانی اساسی کرده ولی همچنان در دو نسخه ۲ و چهار در ( تک و دو کابین ) تولید و عرضه میشود.

در نسخه ۲۰۲۵ بونگو آپشنهایی نظیر آیینه های برقی، کروز کنترل، سیستم صوتی ارتقاء یافته، دستگیره های کرومی در و البته کپسول آتش خاموش کن، تهویه صندلی راننده، استارت/استاپ، مانیتور ۱۰.۲۵ اینچی کنسول میانی و حتی سامانه خروج از خطوط جاده و برخورد از جلو نیز اضافه شده ضمن اینکه گیربکس اتومات جدیدی برای این وانت جمع و جور ارائه شده است.

شما میتوانید بونگو را در نسخه چهار چرخ محرک با ظرفیت بار ۲۶۴۵ پوند انتخاب نمایید که با توجه به ابعاد کلی از فورد ماوریک بزرگتر است.

پیشرانه این مدل از نوع ۲.۵ لیتری گازسوز LPG با قدرت ۱۵۷ اسب بخار در نسخه اتومات و ۱۳۶ اسب بخاری با گیربکس دستی است و در نسخه برقی یک پک باتری ۵۸.۸ کیلووات ساعتی  با حداکثر پیمایش ۱۳۱ مایلی تعبیه شده.

قیمت مورد انتظار برای بونگو از ۱۴۷۰۰ دلار شروع و در فول ترین نسخه به عدد ۱۸۵۰۰ دلار میرسد‌.

البته اگر بدنبال نسخه برقی بونگو هستید باید بدانید که شروع قیمت از ۳۱۷۰۰ دلار شروع و به ۳۳۰۰۰ دلار در نسخه فول ختم‌ میشود.

پیکاپ جمع و جور بونگو یک وانت بار واقعی بدون هر‌گونه اضافات زائد و لوکس است که صرفا برای کاربران واقعی وانت بارها طراحی شده و با توجه به محل قرار گیری موتور ( زیر اتاق ) و ابعاد جمع و جور و سبک خاص طراحی اش از جمله محبوبترین وانت بارهای آسیایی است.

بد نیست بدانید تویوتا بتازگی با معرفی هایلوکس Champ به این سگمنت خودرویی ورود کرده است.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار