|

رونمایی از نیسان پاترول ۲۰۲۵

رونمایی از نیسان پاترول ۲۰۲۵

جدیدترین تصاویر لو رفته از نسخه ۲۰۲۵ نیسان پاترول که نمایانگر چهره و سبک طراحی جدید این اس یو وی درشت اندام ژاپنی است‌، منتشر شده و بر اساس همین تصاویر، مشخص است که طراحی نسل جدید پاترول همانند نزدیکترین رقیبش یعنی تویوتا لندکروزر " باکسی " یا جعبه ای شکل و ترکیبی از خطوط خشک و سطوح تخت و هندسی است.

به گزارش مملکت ما، نیسان از نسخه جدید پاترول ۲۰۲۵ رونمایی کرد.

روز سه شنبه و در شهر ابوظبی، کمپانی نیسان از نسل جدید آرمادا/ پاترول برای سال ۲۰۲۵ پرده برداری کرد.

سبک جدید طراحی مبتنی بر استفاده از خطوط و سطوح تیز و تخت و خشک هندسی در قالب یک پیکره باکسی شکل همانند رقیب اصلی اش یعنی لندکروزر با  پیشرانه جدید و تریم آفرودی Pro-4X از جمله مهمترین نکاتی است که در اولین برخورد جلب توجه میکند.

با توجه به بازار هدف یعنی کشورهای حاشیه خلیج فارس، در پاترول ۲۰۲۵ لیست کاملی از آپشن های رفاهی/ایمنی به جشم میخورد، سامانه هایی نظیر هدآپ دیسپلی، ماساژور صندلی های جلو، سیستم ترمز اضطراری خودکار، نور بالا اتومات، رادار نقاط کور، هشدار خروج از خط، سیستم خودران پرو پایلوت نیسان، کلاستر دیجیتالی، اپل کارپلی و اندروید اتو وایرلس، شارژر فست وایرلس، گوگل فانکشنز، سیستم کنترل پایداری و کشش، مود های رانندگی، دنده کمکی و... از جمله امکانات ایمنی و رفاهی این شاسی بلند اصیل به حساب می آیند.

و اما در بخش فنی آرمادا/پاترول جدید همه چی را از اینفینیتی QX80 به عاریت گرفته شده و حالا همانند رقبای اصلی خود، پاترول (آرمادا) نیز به توربو مجهیز شده است.

نسل جدید آرمادا به پیشرانه ۳.۵ لیتری تویین توربوشارژ با ۴۲۵ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور مجهز شده که یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت در این خودرو به هر چهار چرخ یا چرخ های عقب را برعهده دارد.

قیمت نیسان آرمادا/پاترول ۲۰۲۵ هنوز مشخص نیست اما قطعا نباید منتظر یک اس یو وی ارزان قیمت آنهم در بازار شیخ نشینهای منطقه باشید.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار