|

ماکت این فراری، یک میلیارد تومان قیمت دارد

ماکت این فراری، یک میلیارد تومان قیمت دارد

داستان کاملا جدی است و قیمت این ماکت اتومبیل فراری 12Cilindri یک میلیارد تومان ناقابل است.

به گزارش مملکت ما،   قیمت این مدل فلزی فراری 12Cilindri بیشتر از یک میتسوبیشی میراژ است.

 این ماکت کم نظیر توسط کمپانی آمالگام ساخته شده و بیش از ۱۸۰۰۰ دلار قیمت دارد.

این شرکت تولیدکننده ماکتهای گرانقیمت ۱۹۹ کوپه و ۱۹۹ کانورتیبل دیگر خواهد ساخت که هر کدام ۱۸۲۲۰ دلار قیمت دارند.

فراموش نکنید مدل های سفارشی ساخته شده بر اساس مشخصات و خواسته مشتری نیز با قیمت ۲۵۵۱۰ دلار قابل سفارش میباشند.

شاید بدانید که یک 12Cilindri واقعی حدود ۵۰۰۰۰۰ دلار قیمت دارد، در حالی که ماکت کلکسیونی  این خودرو از ۱۸۲۲۰ دلار شروع می شود. البته قطعا میدانید که هیچ کجا نمی توانید با این ماشین رانندگی کنید.  اما می توانید آن را روی میز خود در اتاق کار یا نشیمن پارک کنید و ساعت ها به آن خیره شوید و از دیتیل های جذاب آن لذت ببرید.

 آمالگام می گوید که طراحی و ساخت این ماکت 12Cilindri بیش از ۳۰۰۰ ساعت زمانبرده است.  چرا که این شرکت از فایل های بدنه دقیق فراری برای ایجاد یک مدل بسیار خاص، دقیق و مشابه واقعی استفاده می‌کند.

 تناسبات بیرونی کاملاً دقیق است و همان سایه رنگ Rosso Imola را استفاده کرده که در خودرو واقعی استفاده شده است. با باز کردن درها فضای داخلی را مشاهده میکنید که بدقت ساخته شده و به رنگ آبی استرلینگ با دوخت های قرمز ریز به رنگ کنتراست ساخته شده.  نمایشگرهای دیجیتال تمام جزییات و اطلاعات نمونه واقعی را دارند، حتی چفت های کوچک درب درب نیز وجود دارد.

 اما آنچه ما نمی بینیم موتور است.  ظاهراً این مدل مقیاس در کاپوت را بسته نگه می‌دارد، که نکته جالبی نیست زیرا همه علاقمندیم V-12 را در مقیاس ۱:۸ جاودانه کنیم.

 اگر سفارش خرید یکی از ۳۹۸ ماکت) آمالگام که در حال تولید است برای شما جالب نیست این شرکت امکان سفارشی سازی این ماکت را مطابق با نظر شما خواهد ساخت که البته هزینه آن کمی بیشتر است، دقیقاً ۲۵۵۱۰ دلار، مبلغی که می تواند یک هوندا سیویک بخرید.

 سندی کوپمن، بنیانگذار مجموعه آمالگام، میگوید: "برای کلکسیونرهایی که حتی سطح بالاتری از شخصی سازی را طلب می کنند، مجموعه آمالگام مدل های سفارشی را ارائه می دهد که می توانند با مشخصات دقیق مالک طراحی شوند." ما تمام جزئیات فنی مشخصات انتخابی شما را مستقیماً از فراری دریافت می کنیم.  از جمله کارت های نمونه رنگ و نمونه های چرمی مربوطه.  این سرویس سفارشی سازی تضمین می کند که هر مدل فراری 12Cilindri فقط یک ماکت نیست، بلکه بازتابی منحصر به فرد از سلیقه و سبک شخصی مالک است.

 این خودروها هم اکنون مستقیماً از آمالگام در دسترس هستند.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار