|

اجرای طرح هادی در ۶۵ درصد روستاهای کشور

اجرای طرح هادی در ۶۵ درصد روستاهای کشور

معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به نقش مهم مشارکت مردمی در اجرای طرح هادی روستایی گفت: در حال حاضر ۶۵ درصد روستاها در سراسر کشور طرح هادی دارند که افزایش این تعداد به مشارکت مردمی نیاز دارد.

به گزارش مملکت ما، داریوش بلدی روز چهارشنبه در بازدید از اجرای طرح هادی روستای حیدرلوی سیر ارومیه افزود: بیش از ۴۰ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار در کشور وجود دارد که برای ارائه هر گونه خدمات نیازمند همراهی مردم در اجرای طرح‌ها هستیم.

وی اضافه کرد: اساس کار اجرای طرح هادی در سطح روستاها نیز مشارکت مردمی است و در صورت عدم مشارکت آنها، چنین طرحی قابل اجرا نیست.

 وی ادامه داد: خوشبختانه با انسجام دستگاه‌های اجرایی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی شاهد مشارکت مردمی در روستاها برای آماده سازی روستا جهت آسفالت معابر و اجرای طرح هادی هستیم.

معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با قدردانی از استقبال اهالی روستای حیدرلو سیر ارومیه اظهار کرد: طرح هادی در این روستا اجرا شده و در صورت داشتن هر کم و کاستی در ادامه روند اجرای این طرح بهبود خواهد یافت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی نیز در میان اهالی این روستا گفت: ۲ هزار و ۱۶۸ روستای بالای ۲۰ خانوار در این استان وجود دارد.

علیرضا مقدم ادامه داد: هم اکنون ۴۷ درصد روستاهای این استان دارای طرح هادی بوده که البته آخرین روند اجرایی با آمار جدید به زودی اعلام می‌شود که شاهد توسعه خوبی در این حوزه هستیم.

معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور پس از این بازدید به همراه هیات همراه خود به روستای گوزگوند رفت و از این روستا نیز بازدید کرد.

روستای حیدرلوی سیر ارومیه دارای ۶۱ خانوار با ۲۱۲ نفر جمعیت در پنج کیلومتری جنوب غرب ارومیه قرار دارد.

روستای گوزگوند نیز دارای ۲۹ خانوار با ۱۰۰ نفر جمعیت در ۱۲ کیلومتری شمال ارومیه قرار دارد که طرح هادی در آن اجرا شده است.

انتهای پیام/

نظرات