|

محموله لوازم خانگی قاچاق در شهرضا کشف و توقیف شد

محموله لوازم خانگی قاچاق در شهرضا کشف و توقیف شد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از کشف محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش مملکت ما ، سرهنگ شکرالله پورخاقان اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این کامیون پرداختند و موفق شدند شش دستگاه جارو برقی و یک دستگاه تلویزیون خارجی که پشت بار اصلی کامیون جاساز شده بود را کشف کنند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه کالاهای کشف شده قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله را یک میلیارد ریال برآورد کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف، یک متهم نیز دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های پلیس است و مأموران انتظامی در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. شهروندان اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار