|

تحقق ۹۵ درصدی تعهد اشتغال در گنبد کاووس

تحقق ۹۵ درصدی تعهد اشتغال در گنبد کاووس

مسوول اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گنبدکاووس تعهد اشتغال امسال این شهرستان را سه هزار و ۹۹۶ نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون برای سه هزار و ۸۱۴ نفر معادل ۹۵ درصد تعهد، شغل ایجاد شده است.

به گزارش مملکت ما ، علیرضا منصوری روز سه‌شنبه در نشست هماهنگی جذب حداکثری تسهیلات تبصره ۱۸ در گنبدکاووس اظهار کرد: امسال بیش از ۲ هزار میلیارد ریال سهمیه تسهیلات تبصره ۱۸ برای شهرستان تعیین شد.

وی همچنین سهمیه تسهیلات مشاغل خانگی گنبدکاووس را ۱۸۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تاکنون ۲۷۵ پرونده به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال به بانک ها معرفی شدند که متقاضیان در ۱۸۵ پرونده ۱۴۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت کردند.

رییس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گنبدکاووس هم سهمیه تسهیلات تبصره ۱۸ شهرستان را هزار و ۵۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: تاکنون ۸۹۳ پرونده با هزار و ۸۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به بانک ها ارسال شد که از این تعداد ۴۹۴ پرونده موفق به دریافت ۵۴۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال تسهیلات شدند.

علیرضا کریمیان افزود: میانگین کمیته امداد شهرستان در پرداخت تسهیلات از این محل ۵۱ درصد است که با تاکید فرماندار باید تا پایان ماه جاری به میانگین ۶۵ درصد استان برسد.

فرماندار گنبدکاووس نیز در این نشست گفت: با توجه به مشخص شدن اعتبار تخصیصی برای تسهیلات تبصره ۱۸، دستگاه های اجرایی و بانک ها باید تمام تلاش خود را به رفع موانع و پرداخت به موقع معطوف کنند.

مهدی دهرویه افزود: با بررسی گزارش آمار دستگاه های اجرایی و بانک ها، پیگیر حل موانع و مشکلات پیش‌رو برای پرداخت تسهیلات با استفاده از ظرفیت شهرستان و استان هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار